Patiënt worden

Let op: meld uw vorige tandarts dat u nu een andere tandarts hebt en laat uw gegevens naar ons opsturen. Eventueel kunnen wij uw gegevens opvragen bij uw vorige tandarts.

Vorige patientgegevens kunnen beveiligd worden verstuurd naar tandartspraktijktopdental@zorgmail.nl. Bij afwezigheid van een tandartsverzekering worden nota’s direct per pin afgerekend na de behandeling. In sommige gevallen wordt een voorschot gevraagd.

Hoe snel kan ik terecht als nieuwe patiënt?

Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op. In de meeste gevallen plannen we de eerste afspraak binnen twee weken.

Kan ik ook ’s avonds of op zaterdag terecht?

Ja, wij zijn geopend op maandag- en dinsdagavond én op zaterdag. Zo kun je ook buiten werktijden makkelijk een afspraak maken.

Wat heb ik nodig voor de inschrijving?

Voor de inschrijving vragen we alleen je naam, adres, geboortedatum, e-mail en telefoonnummer. Graag ontvangen wij ook je vorige tandartsgegevens.

Ik heb angst voor de tandarts. Kan ik me toch inschrijven?

Zeker. Wij nemen extra tijd voor angstige patiënten en bespreken samen vooraf hoe we je zo prettig mogelijk kunnen behandelen.

Kan ik mijn hele gezin inschrijven?

Ja, dat kan. Je kunt meerdere gezinsleden apart aanmelden. Wij plannen vervolgens voor iedereen een passende afspraak.

Hoe zit het met kosten en verzekering?

Tandheelkundige zorg wordt meestal deels of geheel vergoed via je aanvullende tandartsverzekering. Wij adviseren je vooraf om in je polisvoorwaarden te kijken. Bij afwezigheid van een tandartsverzekering vragen wij je gelijk af te rekenen bij ons in de praktijk.